ATOMIUM MOTOTEC 2

Neohodnoceno
 
 

logo2 (1) Pro použití v dvoutaktních motorech, Tribotechnický přípravek “MOTOTEC 2” je určen pro obnovu a ochranu před opotřebením dvoutaktních motorů mopedů, kvadrocyklů a sekaček, traktůrků a ostatní mototechniky, v to počítaje motory se samostatným mazacím systémem.

OBSAH:100ML

 

Dostupnost Skladem (1 ks)
528 Kč    
Kód produktu MOTOTEC 2
Značka ATOMIUM
Webová stránka značky atomium.cz/
Kategorie PRO MOTOCYKLY A ZAHRADNÍ TECHNIKU
 

Tribotechnický přípravek “MOTOTEC 2” od společnosti ATOMIUM  je určen pro obnovu a ochranu před opotřebením dvoutaktních motorů mopedů, kvadrocyklů a ostatní mototechniky, v to počítaje motory se samostatným mazacím systémem. 

INSTRUKCE

PŘÍPRAVEK “MOTOTEC 2” SE PŘIDÁVÁ DO PRACOVNÍHO OLEJE MOTORU PODLE NÁSLEDUJÍCÍHO POSTUPU:

  1. Zahřejte motor na pracovní teplotu.
  2. Vypněte motor.
  3. Pečlivě promíchejte lahvičku s přípravkem tak, aby se usazenina na dně rozptýlila do celého objemu kapaliny.
  4. Přilejte přípravek.

Jestliže je mazací systém oddělený – vlijte polovinu lahvičky do olejové nádrže. Jestli je mazací systém společný – vlijte přípravek do palivové nádrže podle výpočtu 5 ml přípravku na 1 litr paliva.

  1. Ihned po nalití přípravku spusťte motor a nechte ho v činnosti po dobu 10-15 min.          

 

Po ukončení postupu je možné techniku používat v obvyklém režimu.

 

Úplné ošetření motoru se provádí podle následujícího schématu:

 

MAZACÍ SYSTEM ODDĚLENÝ SPOLEČNÝ
1 etapa: ½ lahvičky do olejové nádrže 5 ml na 1 l paliva do palivové nádrže
  Činnost do vyprázdnění olejového nádrže 5 – 6 motohodin
Činnost při čistém oleji do vyprázdnění olejové nádrže 20 motohodinpři běžné palivové směsil
2 etapa: ½ lahvičky do olejové nádrže 5 ml na 1 l paliva do palivové nádrže
  Činnost do vyprázdnění olejového nádrže 5 – 6 motohodin
Běžný provoz

 

Pro udržení pracovních charakteristik motoru se doporučuje provést následující ošetření po 30-40 hodinách činnosti motoru.

 

ÚČINKY POUŽITÍ

  • Zlepšuje proces ohlazování ploch v systému, včetně stavu po generální opravě (díky adaptivním schopnostem maziva, jehož cílem je optimalizovat tření sousedních dílů);
  • Prodlužuje životnost zařízení 1,5–2krát (díky snížení intenzity opotřebení);
  • Snižuje třecí ztráty u součástí (v důsledku zlepšení parametrů tření);
  • Zajišťuje maximální ochranu zařízení před opotřebením v případě přetěžování nebo přehřívání při vysokých okolních teplotách;
  • Značně snižuje hluk a vibrace v převodovkách a zadních nápravách (díky zformování silného a odolného mazacího „polštáře“ a optimalizaci vůlí);
  • Obnovuje optimální vůle v ložiskách a ozubených převodech.
  • Obnovuje lehkost řazení v důsledku vymezení správných vůlí a snížení třecích ztrát;
  • Umožňuje jízdu na krátkou vzdálenost při nedostatku oleje.